Biranne00 Yasoramo 34+3 haftalık hamileyim canım benimde oluyor zaman zaman adet sancısı gibi ama geçiyor sonra
zumra2020 35+1im 10 gündür bende de ara ara adet sancısı gibi karnımın alt kısmında oluyor ve geçiyor. Doktor normal demişti duzenli değilse sıkıntı değilmiş
Yasoramo Benim alt tarafta degilde daha cok üstte pazartesi randevum umarım normaldir erken dogum riskim var korkuyorum