Merhabalar ben 7 haftalık hamileyim (tüp bebek tedavisi gördüm) dün akşam kahverengi akıntı geldi hemşiereyi ve doktoru aradık proluton iğne vurulmamı istedi bugünde muayeneye gittik normal olduğunu söyledi. Sizlerdede bu şekilde oldumu bilgi verirseniz sevinirim.