Ipek4w yok sormadım ama alt tarafımda sızlama bıçak batma tarzı bişeyler oluyor dedim belki bakar diye normal olması doğuma hazırlıyor vücut kendini dedi burda da duyduğum kadarıyla devlet hastaneleri genellikle anne ve bebeğin hayati bi riski söz konusu değilse normal doğuma teşvik ettikleri için çatı muayenesi yapılmıyormuş haftaya tekrar gel dedi ama yine yaparmı yapmaz mı bilmiyorum 🤷🏻♀️