Arkadaşlar 20.haftamdayım. 56 kilo ile hamile kaldım şimdi 60.5 kiloyum şimdiye kadar 4.5 almışım. Sizce az mı 🙁 hergün 2 yumurta muhakkak yerim kuruyemiş yerim yoğurt ,kefir içerim. Dondurma da yerim. Bebek 16 haftalıkken 188 gr dı bir ay geçti üzerinden inşallah normaldir kilosu 🙁 haftaya randevum var soracağım doktora ama içimde dert oldu.