Merhaba ben diyetisyenle zayıflama surecindeyken hamile kaldim. Olayi bastan anlatayim. 1 yil icinde antidepresani biraktim ve 20 kilo aldim. Diyetisyene baslarken 91.6 kiloydum. 4 kilo verdim. Hamilelik cikti. Sonra corona virus cıktı. Ben de eczaciyim. Hastanede isler cok yogunlasti. Diyetisyen online diyet yapacagiz dedi. Ben de online diyet istesem instagramda tonla diyetisyen var bir yandan da corona virus stresi ve calisma sartlari derken 9 haftalik oldum. Sıkıntı 92.50 kiloyum su an. Kiloluyken ve hamileyken zayiflanir mi ? Bebege zarari olur mu ? Nasil yol izleyecegimi bilmiyorum. Simdi saglikcisin diceksiniz ama insanin beyni yoruldugunda ve yolunu sasirdiginda sağlıklı dusunemiyor.