Nurdann şimdi ben doktor değilim CNm bişey diyemem belki erken başlayanlarında oluyordur bende 25 haftada oldu ama kalp ağrısı bebeğe zarar vereceğini sanmıyorum hamilelikten dolayı oluyorsa eğer ama başka bişey varsa tabiki etki yapar korkma doktor kontrolüne gittiğinde sor diğeri öyle oldu diye buda olcak değil ya bi çok kişi düşük yapıp sağlıklı gebelik geçiriyor sende içini ferah tut stresten de olur kalp ağrısı . Ama eğer çarpıntı şeklinde ise vitamin yada kansızlıktan da Olur bi sürü ihtimal var ve doktora görünmen de fayda var CNm geçmiş olsun sağlıkla al bebeğini kucağına inş