Feraye91 Kızlar merhaba ben 21 haftalık hamileyim ama 2 aydır mantarla mücadele etmeye çalışıyorum. Vajinal ovül kullanıyorum 1 hafta sonra tekrarlıyor. Kısır bi döngüye girdim. Varmı sizdede böyle bir sorun yaşayan?
Deleted5544 haftadayım kaç kutu antibiyotik kaç kutu fitil kullandim bitmiyor. böyle yaşamaya alışıcam galiba 😂
Denizz2112 Bende 16+4haftalıgım gobegimin üst kısmında bir fındık kadar tek vardı ama gittikçe goguslerime kollarıma her tarafım kırmızı benek benek oldular kaşıntıdan duramıyorum