Zeyn7 Kızlar artık üzülüyorum sabahları zorla bir lokma öğlen bir meyve akşam bir çorba bunları zorla içiyorum halsizlik baş ağrısı hat safhada doktorum en son gittiğimde normal demişti basına gelen varmı geçti mi yarın 12. Haftamıza giriyoruz
Rabiakk Zeyn7 23 üm benim iştahım da hiç yok sırf bebek beslensin diye zorluyorum 3 kiloyu zar zor almışım gayet iyi dedi bana bebek alıyor dedi bulantılarım bitmişti ama arada oluyor yine 😐
D-M Zeyn7 ben de 12. Haftamdayım aynı durum.Mide bulantılarım yeni yeni azaldı, her gün az meyve ve krakerle geçiriyorum günümü. Kahvaltı falan yok zaten… Doktoruma sordum ilerleyen günlerde iştahımın artacağını söyledi 😊
Cileklipasta Zeyn7 ilk 3 ayımda 4 kilo vermiştim 🤭 sonra açıldı iştahım. Bebiş 12. Haftadan sonra sizden beslenmeye başlayacak. Şimdiye kadar sizin depodan beslendi. Yavaş yavaş yemeye başlarsınız endişe etmeyin. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏
Dilek87 Benım de ozellıkle sabahları canım hıcbırsey yemek ıstemıyor ama acken mıde bulantım daha da artıyor zorla da olsa bı dılım ekmek bı kac zeytın yıyorum:( cok Zor hakkaten ya