Merhaba kızlar bi haftadır kaşıntım vardı acile gittim geldim kan değerlerim yüksek çıktı karaciğer enzimleri eğer cuma güne tekrar yüksek çıkarsa doktorum bebeği alırız dedi doğurturum dedi bebeği tehlikeye atmayalım dedi 37. Haftalık hamileyim bebisimim kilosu 2.700 gram acaba normal mi birde iğne verdi iğne oldum ciğer geliştirici doğum olursa bu iğne iyi gelir dedi bu durumu yaşayan var mı acaba böyle olup normal doğum mu oluyir yoksa sezeryan mi.