MiracAlpinveUmutunAnnesi GamzeArslan bende normal dogum yaptım banada hastaneden vermişlerdi ama yinede yaniniza alin zaten hastaneden çıktıktan sonrada kullanacaksınız😊
burcuali38 GamzeArslan gerekiyor kimi hastane veriyor kimi sizden istiyor benim doğum yaptığım hastanede benden istedi siz ne olur ne olmaz bi paket alın çantanıza koyun
cansuece GamzeArslan standart değil bende depent aldım ve m bedeni varmış sadece mecbur onu aldım bakalım ne olacak 😊