hafsa2020 Kullandığınız bir ilaç var mı kızlar doğum sonrası bi şurup vermişti doktor acaba ondan kullanılır mı hamileyken
Hamileyim11 Bana duphalac verdi canım bitkiseli biraz olsun bağırsakları düzenliyor günde 1 kefir içmeni tavsiye ederim ilaç bi müddetten sonra kronikleştiriyor
hafsa2020 Hamileyim11 geçen gün içtim bi tane kefir ama pek işe yaramadı sadesini içemiyorum meyveli içtim hergün içsem düzenler mi acaba
Deryotti Benimde kabızlık sorunum vardı doktorum her sabah aç karnına 1 yemek kaşığı zeytin yağı iç sonrasında da 1 bardak ılık su demişti.2 aydır uyguluyorum kabızlık sorunum bitti.Hemde doğal tavsiye edilir.