Prensesimiz_ Kızlar Eşim ile kendi isimlerimizle birşeyler katıp birleştirmek istiyoruz ne uyar sizce fikri olan varmı🥰
Deletedmom92 Prensesimiz_ Ne için olucak kardesim? Yani bebeğinize isim olsun diye düsünüyosanız cinsiyeti nedir onun icin soruyorum 🤗🌺🐥