Kızlar son adet tarihime göre bebeğin 16. Hafta da olması gerekirken bugün doktorda 17. Hafta olduğunu gördüm. Bir sıkıntı yoktur değil mi. Bir de 17. Hafta 190 gr mış kızım. Biraz ağır mı internette baktım 170 gr falan olmalı falan diyor, ben mi abartıyorum bilmiyorum. sizlerin kaçar gram bu hafta da olanlar var mı