Merhaba aynı durum bendede var, bende 25.haftamdaym, nefes darlıgı şeklinde hissediyorm, ultrason çeken doktora nefes darlıgı cekmem normal mi diye sordugumda evet normal bebek diyaframı zorluyor dedi, daha sonra doktoruma aynı soruyu yönelttiğimde nefes darlıgının hiç bir şekli normal değildir daha 25.haftandasn 32 de daha da artacak bu durum kalp doktoruna görün mutlaka dedi. Hangisine inanacağımı şaşırdım, baskı öyle oluyorki hele aksamlark karnım taş kesiliyor, gündüzleri iniyor ve rahatlıyorm