ayazmoms41 İyi akşamlar herkese 11+1 haftalığım yemeklerde ve salatalarda maydanoz felan tüketiyorum. Sakıncalı mıdır?
Greyy90 ayazmoms41 bir problem olmaz canım demet demet yemiyorsun sonuçta suyunu kaynatıp içmedikten sonra yediğin iki üç dal bir zarar vermez
Psikolog-anne ayazmoms41 düşük yapacak kadar tüketmen için bir fıçı ya yakın Yemen lazım canım, hiçbirşeycik olmaz
Faray ayazmoms41 canım hamileliğimin başından beri yedim çok ta severim, zararlı olması için çuvalla yemen gerekli diyor dr banu çiftçi bilgin olsun.
ilkbahar Bi sıkıntısı yok ben de sakıncalı diye biliyordum ama doktorlardan bi zararı olmadığını öğrendim 🙂✌️
ZeynepBetul Ben hergün hem domates salatalığın yanında yiyorum hem salatalara katıyorum Bayılıyorummm kendisine Hamile olmasam daha çok yerim 🤷♀️😘
Cilemkarasu Bende çok severek tüketiyorum . Doktorumdan bir sakıncası olmadığını öğrendim . Bol yeşillik salatalarında kullanılmasını bile tavsiye etmişti doktorum .
Ezgi0101 ayazmoms41 bende doktoruma sormuştum ve bana büyük bir kahkaha attı sadece 🙄😹 maydanoz yiyip düşük yapan hastam olmadı hiç dedi 😊
Pinar_93 ayazmoms41 bu nerden çıktı ya neden sakıncalı olsun ki ? Ben hamile olduğumdan beri her sabah kahvaltıda tükettim . Yok düşük olur falan dediler 38+3 oldum şimdi de ne yapıyorum gelmiyor 😂
ayazmoms41 Pinar_93 o kadar çok sakıncalı diye insan var ki o yüzden kafama takılıp korktuğum için sordum
Minigimm0717 sonucta kilo kilo yemıyorsun litrelerce suyunu içmiyorsub ben her gun salata yapıyorum ıcıne koyarım mutlaka hiç bir zararı olmadı.