Ben de en başından beri oksapar kullanıyorum. 37+4 teyim.. coraspin de kullandım ama sanırım 16. Haftadaydım onu bıraktırdı Dr um.. doğuma kadar oksapara devam, hatta sağlık ocağındaki ebe Doğumdan sonra da 2-3 gün yapsan iyi olur hareketsiz olacaksın pıhtı atmaması için dedi..