Kızlar kimileri yapar kimileri yapmaz diyor. Normal doğumda EPİDURAL istiyorum . Ama birçok kişi sonrasında aylarca bel ağrısı yapıyor diyorlar. Doktordan doktora değişen bir durum mu bu ? Gerçekten doğru mu ?🙈Bu ikinci hamileliğim. Ama ilk doğum sancılarım aklıma geldikçe EPİDURAL fikri mantıklı geliyor. Ne diyorsunuz ?