06minigimym Angelada doktorum annenin ve bebeğin sağlığı için hızlı kilo alımını önermiyoruz iki 5 ay için dedi 5 aydan sonra alacaksın zaten dedi
gorkem_ Angelada Merak etmeyin sizin haftalarda ben de hiç kilo almamıştım. En son 32. Haftada tartıldım 4 kilo almışım sadece. Şu an 34 teyiz. Sadece göbeğim var. Diğer taraflarım aynı kaldı :) Bebeğin gelişimi iyiyse dert etmeyin hic. Zaten sonlara doğru siz almasaniz da bebiş alıyor :)
CananAkdag Minetnc 9.5 kilo aldım 35. Haftamdayım sanırım doğuma kadar belki 1 belki 2 kilo alırım ideal kilo alımı 9 ile 12 kilo arası
Ececem hafta 4 kg. Doktor iyi gittiğimi söyledi ama bundan sonra bebek çok daha hızlı büyüyeceği için yediklerime dikkat etsem iyi olacak :)
Eylul00 Haftadayım 76 kiloyum 2-3 kilo aldım sanırım ☹️☹️ biraz kilolu hamile kalmıştım. İnşallah çok fazla almam yediklerim bebeğe yarasın. Nasip olursa normal doğum istiyorum ama hayırlısı. Kilo ne kadar engel bilmiyorum
gokcecan 70le hamile kaldım. Kusmaktan 68e düştüm. Şuan 20.haftadayım 74,500/75,000 arasındayım 2haftadır. Tahminen 82yle doğuma gircem 😂 yani inş 85i aşmam yoksa veremem ben 😅
06minigimym Angelada endişelenme endişelenme diyorum ya 18 haftalığım hiç kilo almadım daha herşey gayet iyi gidiyor için rahat olsun
MiraysMom Minetnc canım Bugün bende aynı şoku yaşadım bir ayda 4-5 kilo almışım ben 1-2 kilo aldım mı acaba diyordum ne olacak sonum merak ediyorum şansımıza virüse denk geldik doğru düzgün yürüyüş de yapamıyoruz 🤷🏼♀️