_elsamm1 benimde ilk hamileliğimde kese göründü bebek yoktu canım haftaya gel dedi bebegi yine göremedik ve boş gebelik oldugunu ögrendim kürtaj olmak zorunda kaldım ama umudumu kaybetmedim 11 ay geçti üzerinden şimdi ise 3 ayımı geride bıraktım 2. hamileliğimde korkma yinede ben 6. Haftada kalp atısını duydum bi iki hafta daha bekle herşeyde bi hayır vardır dualrım seninle