Merhaba arkadaşlar. 24+5 iz heycan gittikçe artıyor🙂 62kiloyla hamile kaldım ve şuan 68.5 . Sizce iyi mi gidiyor .inşallah son aylarda 80leri görmem dimi 🙁 beslenme konusunda dikkat ediyorm aslında sadece haftasonlarını beyaz ekmek tüketiyorum. Yoğurdumu sütümü peynirimi yumurtamı hiç kesmedim. Bundan sonra nasıl beslenmeliyim ne yapmalıyım bi diyetisyene gitsemmi? Aranızda giden varmı. her ne kadar çok kilo almamış olsam da kalçam ve bacaklarım kalınlaştı resmen 🙁 kafaya takmiyim diyorum ama olmuyo. Doğumdan sonra gitmesi dileğiyle