aysglbz Merhaba arkadaşlar 32.haftada çalışabilir raporu aldım muhasebeciye verdim e-devletten islenip islenmedigine nerden bakılıyor bilgisi olan yazabilirmi ???
aysglbz Deleted5544 evet cıktı o toplu parayı alabilmemiz icin bu yeterli öyle degilmi ve 37 de tekrar calısamaz almam gerekiyormu cünkü o raporda bitiş tarihi yazmıyor teşekkür ederim canım cevap verdigin icin
Deleted5544 aysglbz bazıları gerek yok 37.de almaya diyor ama benim bir personelim baya sıkıntı yaşadı. tedbir icinde olsa 37de çalışamaz almanda fayda var canım ☺️ zaten işyeri raporu işlemezse cezası var o yüzden mecbur işlerler merak etme 😂
aysglbz Deleted5544 senide darladım ama bişey daha sorucam raporda 32 haftalık gebeliği bulunan hastanın 37. Haftaya kadar çalışması uygundur yazıyor bende 32+2 haftalıkken aldım raporu yani günü otomatik sistemli belirliyor