Arzu_Kerimova 9 haftalık oldu hamileliyim.Doktor kleksan iğnesi yazmış.Yarin başlıyorum.Sizlerden kullanan oldumu bu iğneyi ve kaç haftada başlayıb kaç haftada bitirdiniz?
Polat2706 Canım ben kullanıyorum 3. Haftadan beri şimdi çok şükür 24 haftalık oldum günde 2 tane oluyordum önce 23. Haftadan sonra bir iğneye düştüm. Daha önce düşüğüm ve pıhtılaşma sorunum vardı sana neden verdi doktor