Enguzelhediym MelikeEmre_ evet ya güzel elbiseler var bende gördum yaz gelse alırım diyodum ama artık almam herhalde Ağustos da doğum zaten o zamana kadar da nerde giycem😖
Zlhb Enguzelhediym 23.haftamdaydım eve kapandım herşeyim oluyordu şuan 31 deyim zar zor giyiyorum alsam ne alcağım herşey irenç gerçekten😂Hm de güzel ürünler var
Enguzelhediym Zlhb 😄 aynen sadece elbiselerden hoş olanlar var onları da nerde nasıl giycez. Böyle bitip gidecek anlasilan
Enguzelhediym Lcw sitesinden 1 tane evde giymek için pamuklu gecelik 2 tane günlük tişört aldım şimdi deneme amaçlı teşekkür ederim herkese 😊
Gaazell Enguzelhediym ben hamile bölümünden değil de büyük beden bölümünden alıyorum çok güzeller hem xl oluyor çünkü geniş kesim 🤭
Misssimsek Enguzelhediym zaten hastane dışında evden çıkmıyorum. Inan en rahatı anne pijamasi. Yüksek belli hemde göbeğinde içine alıyor 😂
Zuhraa Enguzelhediym ayy bende 7 aylik olucam 3 tayt aldim 2 tane de tunuk aldim ama kendi kazaklarimi da giyiyorum 😐 elbise falan vardi hayalimde ama virusten disari çıkmıyoruz malum yoksa lcw de falan cok var canim kiyafetler
Iclalgoleli Enguzelhediym ben hep robodan normal tunikler falan alıyorum büyük beden hamile kıyafeti almıyorum canım o zaman hem şık hem tatlı duruyor ☺️
Mehtappp_ Bende 4 ayı gectim ne hamile kıyafeti oluyo göbek çıkmadığından, ne kendi kıyafetlerim oluyo. Biraz daha ilerleyince bol elbise, ve bikaç taytla geçiririm sanırım, tabi bulabilirsem☺️
Zeyzey90 Enguzelhediym Doğumunuz ne zaman bilmiyorum ama önümüz yaz doğumdan sonra da kullabileceğiniz bol dökümlü elbiseler falan alabilirsiniz hem boşa gitmemiş olur☺️