Arkadaslar merhaba 5+1 haftalık gebeyim. Bugün kese görmeye gittik betam 4 bin civarı. Doktor karından kese göremedi. Vajinal baktı. Küçük ve yüzeyi düzensiz dedi şekil olarak balon gibi ama yüzeyinde kanama odagı var dedi. Progesteron verdi sadece sırt şatü yat hiç bişi yapma pazartesi tekrar geldedi. Aranızda böle bi dusum yaşayan var mı. 6 ay öncesinde bi boş gebeliğim vardı zaten. Çok korkuyorum