Gokcefeyza Enre Ben 20 gün sonra yaptırdım negatifi gördüm. Sizin sadece koku mu gitti tat aliyor musunuz ?
Enre Gokcefeyza bizde sadece koku almama var tat alıyoruz artikta koku alamıyoruz test yaptircaz ama korkuyorum pozitif çıkar diye
Fadikfs Enre çok geçmiş olsun benimde ateşim çıktı bir gün sonra düştü az bi boğaz ağrım var yazdığınız şeyi denesem geçer mi acaba
Enre Fadikfs deneyin bi isterseniz benim geçmişti soğanı rendeleyip suyunu iyice sıkın suyuna bal katip için gerçekten ben içince iyi gelmişti. Süt içebiliyorsanız zencefili ballı süt için çok geçmiş olsun
Merve2825 Babyveannesi ay çok rahatlattınız beni ALLAH razı olsun. Hamilelere sıtma ilacı verilmiyor deyince korktum baya. Çok tsk ederim yaa
Babyveannesi Merve2825 rica ederim diğer insanlar ne kullanıyosa biz hamilelerede veriliyor tek eksisi röntgen ve tomografi çekilemediğimiz için akciğerimizi kontrol edemiyorlar
Gokcefeyza ipeginannesi Bana eşimden bulaştı izindeydim evdeydim hicbir yere gitmiyordum. Eşimin işyerinden 3 4 kişide pozitif çıkınca şüphelenip bizde test yaptırdık. Eşim ateşlenince bende ağır grip olunca tamam dedik 😔
Enre ipeginannesi hiç bilmiyorum en son eşimle hastaneye girmiştim kontrole eşim çalışmıyor da markete hiç gitmeyiz marketten sipariş veririz ekmeği de kendim yaparım. Kimse gelip gitmez sadece hastaneye gittik geldik hastalandık