Merve2825 En güzel örnek benim bence canm. 8 haftalıkken yakalandim coronaya ilaçsız tedavi denildi. Üstelik riskli gebeyim. Yatış dediler ama ben kabul etmedim. Aşırı kas ve kemik ağrısı, tat ve koku almamak,(35 gün oldu daha yeni az az koku ve tat almaya başladım) öksürük. Bunların dışında şikayetim olmadı. Biraz yatağa düşürdü beni evet. Eşime göre ben ağır atlattım. Ama atlattık çok şükür. Tat ve koku almama dışında su an başka şikayetim kalmadı şükürler olsun.