Eliisss e-soylu lierac , zeytinyag , hindistan cevizi yagi ve palmers kullandim hergun surekli bu kremleri sürdüm catlagim olustu 29. Haftada cilt ile alakali canım ne yaparsan yap
Gunes55 e-soylu bende de basladi 33de 34deyim suan bol bol yaglanip nemli tutmaya calisiyorum. Yapacak bise yok artik az catlariz insallah ne diyelim 😊
Deryotti Bende 14.haftadayım daha çatlaklarım başlamadı ama arkadaşım lierac kullanda hiçbir çatlama olmadı,bende şimdiden kullanmaya başladım
e-soylu Eliisss zaten oluştuktan sonra önlenebilir mi bilemiyorum, şimdiye kadar olmayınca sevinmiştim :(
Eliisss e-soylu aloe vera sür 15 dk beklet sonra zeytinyag sur canim ben oyle yapiyorum internetten arastirdim
Akduygu Valla o kadar şey kullanıyoruz. Ne yaparsan yap çatlıyosun diyolarda. Bu ünlüler mankenler falan niye çatlamıyor. Onlarda krem yağ sürüyor. Hiçbirinin mi genetiğinde yok. Hepsi nemli vücut mu?