Kızlar 37.haftaya girmis bulunuyorum 4 gun sonra cati muayenesi icin randevum var ama ben 2 gundur kendimi acayip enerjik hissediyorum 2 gun oncesine kadar bayağı agirlasmistim yine her isimi yapiyordum ama zorlanarak. 2 gündür cok iyi hissediyorum eşimde şaşırıyor. Galiba bu enerjik hissetme hali doğuma birkaç gun kala ortaya çıkıyormuş gerçekliği var midir bunun ? Birkac gun icinde dogum olursa bebeğim kuvozde kalir mi korkmaya basladim :(