BerenDeren06 Karnım agrıyo cok kötü 2 gündür ishal olmusum 35+3 günlük hamileyim sorun ne olabilir. Burda Bi kac post okumustum ishal dogum belirtisi diye. Yarın doktor randevum var ama sabredemedim size sorayım dedim
Melekkannesi BerenDeren06 kuzum korkma bende 35+4üm 33 de beş gün boyunca oldu doktoruma sormştm yediklerine dikkat et muz tüket dedi geçti o zaman.
Greyy90 BerenDeren06 35+3 haftam bende ishal oldum gün içinde çok kez meğer bi meyveyi yemeyi fazla kaçırmışım 😬 yani korkma her ishal o anlamda olmuyor bağırsakların fazla çalışıyorsa olabilir
Serzeyyyy BerenDeren06 canım hamilelikten beri o sıkıntı var bende. Genelde kabız olnuyormus ama benim tam tersiydi. BI kaç gündür daha fazla oluyor sanki hiç lavaboya gitmemisim gibi, doktorum bir sıkıntı yok dedi bana da 🤷♀️
Handesiir BerenDeren06 yediğiniz birşeyden ötürü ishal olma olasılığınız çok yüksek.sakın korkmayın.yarın doktorunuz içinizi rahatlatacaktır.geçmiş olsun
BerenDeren06 Melekkannesi canımsın cok sagol ya ben her sabah ac karnına muz yiyorum bana ters tepti heralde 😊
AysunFatih BerenDeren06 Muz sindirimi hızlandırır. Genelde bende hamile olmadan önce diyet yaparken aç karnına muz yerdim hep ishal olurdum bence açken ishal tokken kabız yapıyor bende öyle yani 😂
Gmze23 BerenDeren06 canım bende aynıydım hep muz yiyorum geçiyor yediklerinle alakalı bi durum o baharatlı şeyler acı falan çok tüketmemeye çalış
BerenDeren06 AysunFatih aynen canım tokken Bi skıntı yok sabahları uyanınca yiyorum ac karnına ama iste ishal oldum
Serzeyyyy BerenDeren06 evet son haftalarda falan belirti arasına giriyormuş ama öyle bi durum olsaydı ben 10 kere doğurmuştum şimdiye kadar 🤷♀️