Minishh ay banada öksürüğüm var diye balgam sokucu yazacaktı.daha balgam yok dedim .sonra balgama dönünce arayıp yazdırdım . Daha sonra gittiğimde verdiğiniz ilacı nekadar kullanacağım dedim .Ben vermedim sen istedin dedi. E ama siz önerdiniz dedim .laf cambazlığı yapmayalım dedi 😠 yanlız ameliyathanede çok güldüm. Asistan hocam baya zayiflamissiniz dedi.mehmet hocada evet ama karakter olarak dedi. Asistan da onu biliyoruz zaten dedi .ay tutamadım kendimi güldüm o stresle bile🤣🤣