Merhaba anneler ve anne adayları. 36. Haftamdayim yaşadığım yerdeki tek hastane pandemi hastanesi olduğu için doğumu ailemin yanında yapmak istiyorum. 5 saatlik kendi arabamızla yolculuk yapacağız herhangi bir riskim yok fakat doktorum ben önermiyorum ama illa orda doğum yapmak istiyorsan gidebilirsin dedi. Bebegime zarar gelir diye çok korkuyorum son ayında yolculuk yapan var mı? Sizce herhangi bir zararı olur mu?çok kararsizimmmm😔