Bigün buraya bunu yazacağım hiç aklıma gelmezdi kızlar.gece suyumun gelmesiyle hastaneye geldik 1 cm açıklığım vardı aktif suyum gelmeye devam etti.aslında hiç sancılarımda yoktu kendi sancılarımla gece 4 ten sabah 9 a kadar 10 cm açıklığa geldim ve koş koş doğumhaneye 😅 ıkınma kısmı gerçekten çok zordu bence sancı kısmı da öleydi ama ebeler ve doktorum çok kolay ve güzel bi doğum olduğunu söyleyip durdurlar 🤦🏼♀️ Ve sonuç yirmi dk da belki 4-5 ıkınmada geken pamuk kızım 🥳 sancı anında herkes için dua ettim.şuanda doğumunu bekleyen bebek isteyen herkese allahım hayırlı sağlıklısını nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻