Guneskiz MeralHyusein ilk olarak 18 de hissettim ben ufak ufak kıpırdanma seklindeydi şimdi 22 haftalık içerde bazen futbol turnuvası düzenliyor hanımefendi 😂
GlahBilgiliPelit MeralHyusein 15. Haftamda hissetmiştim hemde çok net 💕💕☺☺ Harika bi duyguydu hala da öyle ama şimdi daha hareketli kızım durmuyor 🙂 o zamandan belliydi hareketli olacağı ☺☺🙏
Frida 17+3 evet gün içinde bir kere bile olsa pıt ediyor, yaklaşık 5 6 gün oldu başlayalı ikinci gebeligim benim. ☺
Gamzeray Frida merhaba bende 17 haftalığım ilk gebeliğim sağ kaşığımda arada sırada acıma hissi geliyor agrı değil sağ kaşık tarafım daha şiş gibi acaba o acıma hissi bebek midir belki benden tecrübelisinizdir şimdiden teşekkürler
Busranrunal 16 'da hissetmiştim ben ilk ama gaz dır dedim geçtim şimdi anlıyorum ki bebeklerimmis 😍 şimdi t3kme bile hissediyorum 21 haftaligim
Zuzuu Bende 16. Haftayım hiç bişry hissetmiyorum sanki hamile değilim gibi hatta😞😞 sizdemi öylesiniz?
EsrefSevdaOrman Ben ilk 13 haftalıkken pıt pıt şeklinde iki kere hissettim 15. Ve 16. Haftalarımda da bi kez daha hissettim şimdi 16+ 2 yiz 🤗o kadar güzel ki vurup kaçıyo sanki
Frida Gamzeray herkesin hamileliği bir olmuyor canım ben direkt pıt diye hissettim mesela ama kimi kelebek kanadı çırpması gibi bazıları farklı hissetmiş. Ilk gebeligim 18. haftada sonlandı onu hissetmemiştim mesela kısaca nasıl ve ne zaman hissettiğin bünyeye göre değişiyor. 😊
nesly mervekarlidag darısı bana inş nasıl bir his hissetmemek mümkün mü ? Yani tarif eder misiniz çok merak ediyorum
mervekarlidag Canım ilk gebelikte normal diyorlar Bebek hareket ediyor ama biz hissedemiyor muşuz yatakta sırt üstü yatınca gaz sancısı olur ya mide de oynama olur o şekilde hafif ama çok şiddetli değil sende hissetmeye başlarsın merak etme ☺
TCSevimMerveDoruk Haftanın sonlarında hissettim şimdi 19’uz. Biri içeriden yavaşça dokunuyor gibi. Sanki karnınız seğiriyor gibi. Korkutuyo beni yapınca 😂 içerden biri size dokunuyo sonuçta. Ama çok zevkli.