Bkurban güzel kardeşim öncelikle tebrik ederim.Rabbim sağlıklı bir hamilelik geçirmeni ve bebeğini hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.Cümleden tüm anne adaylarımızın ve dünyaya gelmiş evlatlarınıza da hayırlı ömürler dilerim.Ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde inanamamıştım.Bir sürü üst üste test yaptım ve çift çizgi çıktıkça sevinçten çığlıklar attım.Çünkü bir düşüğüm vardı ve gerçekten bana çok acı vermişti bebeğimi kaybetmek.Önce Rabbime hamd ve şükür ettim ve sonra da gidip kan tahliliğiyle durumu netleştirdim.Dünyalar benim oldu tabiki o an.İnsan zamanla karnının biran önce büyümesini istiyor.Günler,haftalar zor geçiyor