Merhaba kizlar bende hikayemi paylasmak istedim sizinle belki morel olur hamis annelere 🤗 Dogum yapali 20 gun oldu ama yogunluktan anca yazmaya firsat buldum 😂 o zaman basliyorum 👍 hamileligim ilk baslarda guzel gecsede son zamanlarda cok sıkıntı yasadim seker yuklemesi sonucu gebelik sekerim oldugunu ogrendim diyetler seker ölcumleri derken malesef diyetle dusmedi sekerim o yuzden insilune basladim ama ben hem hamile olup gem diyet yapmaya dayanamadigim icin malesef bazen kaçamaklar yaptim neyse 35 haftalikken doktor kontrolune gittigimde nstde sancim cikti ama ben hissetmiyordum doktorum onlem amacli ciger gelistirici yapti ve 38 kadar dinlen yerinden kalkma 38de sezeryenle alalim dedi ve tam bizde 20 nisani sectik gun olarak ama kontrole gittigimde suyumun azaldigini ve bebegin 20 nisana kadar beklemiyecegini riske atmayalim yarin gel alalin demez mi tabi ben zaten cok korkuyordum bide böyle aniden olunca iyice korktum ve ertesi gun oglen gibi hastaneye gittik butun hazirliklar yapildi ameliyat saati geldi ama ben nasil korkuyorum genel anestezi istedim doktorum yapmadi bebege geçtiği icin neyse zar zor kendimi sakinlestirmeye calisiyorum ameliyathaneye girdik korkudan titriyorum anestezi doktoru igneyi yapmaya basladi inanin damar yolu daha cok aciyor neyse 5 dk sonra bacaklarim yanmaya basladi kaldir diyo doktor kaldiraniyorum sanki tonlarca yükü bacaklarima koymuslar neyse yatirdilar beni sondayi falan takmislar hic haberim yok tabi sonra doktorum geldi ve baslamislar benim haberim yok ama tabi dokunmalari falan hissediyorsunuz aci yok sonra icimde kocaman bir bosluk oluştu oğluşumun aglama sesi Allahim dedim bu benim mi 😢 gosterdiler oglusumu bana sonra kontroller için goturuyoruz dediler ve ben oglumu onun uzerine 20 gun goremedim yogun bakima aldilar solunumu duzensiz hizli nefes alip veriyor diye sekerden etkilenmis malesef virusten dolayi gostermedilerde odaya ciktim epidural takıldığı icin hic aci yok karnimada bastirdilar pis kan aksin diye hic acimadi burda okumustum cok aciyor denmişti gozum korkmustu ama hic alakasi yokmus uyusuklus 6 saat sonra gecti sirada ilk yuruyus vardi oda çok kolaydi hemen kalkip yurudum ertesi gun ben taburcu oldum ama oglum orda kaldi cok zordu daha yuzunu bile gorememistim bu arada oglum 3500 kilo 49cm dogdu asil zor olan ece geldikten sonraymis kesilen yer cok sizladi ilk 1 hafta yanma ve sizlama cok oldu ama yatinca geçiyordu yurudugum zaman aciyordu oda gecti bile simdi 23 gun oldu bize oglumu cikarip getirdik o kadar guzel ki bakip bakip bu benim mi Allahim diyip şükür ediyorum dogum sirasinda herkese dua ettim Allah olmayan herkese nasip etsin sizinle paylasmak istedim hikayemi ama siz benim yaptigim hatayi yapip sekeriniz varsa diyetinize uyun ben uymadim bebegim 20 gun yogun bakimda kaldi bu yuzden kendimi cok suçladim ama şükür gecti simdi düşünüyorum ben bu tempoya nasil alisicam gece uykusu yok kizlar 😂 biraz uzun oldu hakkinizi helal edin ❤🤗