Semanur27-K ay benim de hep böyle geçiyordu. Çok eskiden kist var küçük dediler. Doğum kontrol ilacıyla eridi ama ağrılar geçmedi. Rahmim çok kasılıp bırakma hareketi yapıyormuş, gezmedik doktor bırakmadım biri bunu söyledi. Çaresi yok dedi. Arveles iyi geliyordu en kısa sürede kesen tek ilaçtı bende. Adetim başlamadan içmeye başlardım