Benimde ilk gebeliğimde 38.haftada 2 santim açıklığım vardı ama sancı filan yoktu iki hafta bekledim gelmedi bebeğim 40. Haftada suyum alınırsa olduğu için suni şansıyla doğum yaptım ama önceden açılmam olduğu için çok kolay bi doğum oldu sende Sağlıklıca kucağına alırsın inşallah bebeğini