Kizlar ben 2 hafta once devlete gitmiştim muayeneye iki yerde kontrol olayim hemde testleri yaptirayim diye.normalde özel hastaneye gidiyorum. Devletdeki doktor bana 2 hafta sonra gel ikili testi yapalım dedi. Fakat bu testi radyoloji yapıyormuş ama ben kadın doğuma randevu alcam değil mi. Yaptıran varsa işleyişi bana anlatabilirse çok sevinirim