Ezgi1990 düzenli takip ettim betahcg değerimi sağlıkçıyım zaten iki günde bir kan veriyordum yükselmeyi anlamlı görünce doktora gittim 3000 lerde tabiki keseyi 6000 lerden sonra görüyorlar kalp atışı da 8000 binlerden sonra 10 gün sonra bir daha gel demişti muhtemelen geç döllenme zaten, şuan çok şükür 31 haftayı bitirdik 🤲 darısı isteyen herkesin başına 🤗