Kızlar yarın 37 oluyoruz oğlumla Allah nasip ederse. Bugün tüm işlemlerim ve son kontrollerim yapıldım 15ine sezaryen günü aldık. 38 + 0da alınacak oğluş. Burada çok insandan dua istedim kanamam oldu, ayrıntılıya girerken stres oldum vs. Aynı zamanda çok insana da dua ettim. Şimdi sizden yine dua istiyorum. Bana dua edin ne olur ameliyatım iyi geçsin, oğlumu sağ Salim kucağıma alayım, birlikte sağlıkla evimize gelelim 🙏 biraz sancım çıktı inşallah bekler o günü 😊