Kubrararr bende alışverişe tam anlamıyla 20.haftada falan başladım parca parca aldım önce ufak şeyleri daha sonra büyük eşyaları tabi alırken moralinizi bozan çok insan oluyor o ayrı ama ben içimden geldiği gibi yaptım istediklerimi yavaş yavaş aldım parca parca aldığım için maddi olarak çok yormadı ama toplu almaya kalksam alamazdım birde virüs cıktı 35.haftadayım şimdi iyikide almışım eksiklerim kalmadı dışarı cikamicakmisim son ana bıraksaydım