38+1 günlük hamileyim
Dün geceden beri belimde ağrı var yürümekte bile zorluyor. Altta da afedersiniz damar damar üstüne gelir de ağrır ya o biçimde ağrı var. Şimdide belimde çok ince bi sızı var yürürken topalliyorum resmen acaba geliyor mu diyorum ama ne nisan ne su geliyo sadece akintim durmuştu akintim başladı
Sizin doğum belirtiniz nelerdi.
Daha günüm var diye bu belirtilerle hastaneye de gitmek de istemiyorum malum ortalık boyle