esideger Bugün kontrolum vardı kızım 2550 gr doktorum normal dedi. Ama bana biraz az geldi sizinkiler nasıldı?🌸
Hayat5anne Benimde dün kontrolüm vardı. 34+3 2300 gr dedi. Bana da az geldi. Ama doktor iyi dedi. Bence takılmayalım şuan gereksiz stres yapmayalım bebişlerimiz sağlıklı olsun da. Doğunca bol bol besler kilo aldırırız 🤗