Arkadaşlar merhaba ben 12 haftalık hamileyim bugün ikili test için doktora gittim doktor 38 yaşında olmam nedeniyle ileri yaş gebeliği ikili testler basit testler onlara güvenme 3000 TL ye test var kanın yurtdışına gidiyor bebeğin herşeyine bakılıyor kesin güvenilir test dedi kararsız kaldım bu konuda bilgisi olan yada yaptıran varsa bilgi verirseniz sevinirim