Ysnrgnc Gnleymn canım valla 34.hafta başında 2400 dü, sonraki muayene 38 de işte 3500 olmuş dedi doktor ekstra büyük bu bebek falan demedi. Arkadaşlarım 4ü geçer doğana kadar diyorlar 😄Ben genel olarak ıspanak muz fındık çok yedim belki ilgisi vardır
Mizrakgrkm94 Psikolog-anne canm merhaaba bende 36da gittigimde kzim 39 haftalik gözüküyordu biraz kilolu o kadar doktor um sorun yok dedi :)
Psikolog-anne Mizrakgrkm94 😋😍 tesekkur ederim yinede telaşlandım biraz öyle diyince. Neyse ki herhangi birşey cıkmadı şeker VS 😋😊
Mizrakgrkm94 Psikolog-anne oh çok şükür 🙏 belki erken alalim der bizimkini 37+4de kismetse persembe alcak 💜🙏
Keremeral Sivaskizi58 boyunu yanlış hesaplamış ya da ölçmüş olabilirler o kadar uzun olması normal değil