Zehra1905 Gnleymn teşekkür ederim canım bende sonlara gelirim inşallah hayırlısıyla öyle bekliyorum ki doğmasını 🥰 ilk bebegim ilk heyecan ❤️
Gnleymn PrensTaha maşallah cnm sağlıklı olsunlar da Rabbim.saglikla kucağınıza almayı nasip etsin ins😊
Psikolog-anne Kızlar merhaba, bebegim 2.5 hafta önde gidiyor 30 haftayım ama 32 gibi gözüküyor bebek. Gerekli tahliller yapıldı herhangi Bi durum yok,, benzer durum yaşayan var mı
Mizrakgrkm94 Psikolog-anne canm merhaaba bende 36da gittigimde kzim 39 haftalik gözüküyordu biraz kilolu o kadar doktor um sorun yok dedi :)