Mom9272 ayy hesap mı değiştin canım 😊 bayadır giremiyodum. Yok kuzum en son 12de gitmiştim işte bidaha gitmedim. 20de ayrıntılıya gircem artık bayramdan sonra. Çok şükür bulantıyı atlattım sayılır ara ara oluyor ama dayanlmycak kadar değil. Gece 1 tane içip yatıyorum bazende içmiyorum oruçta tutabiliyorum çok şükür. Sen nasılsın devammı Bulantıya 😏😊