Esma5217
bu arada benimde hic sancım cıkmıyodu ntsde evdede gram sancı yasamadım hemde hic gel gelelim kararı verip suni almayı istedim yatıs yaptırdım 4 cmle basladı hersey o yüzdende cabuk ilerledi alttan ilk kontrolu yaptı ebe (rahimi uyarmak icin) suni sancıyoda takında hızlı ilerledi en sonda suyu patlatıyolar gidisatına göre