Gizemito Merhaba güzel anneler, Oğluşuma indirimden bunları aldık bugün. Çok çabuk tükeniyor bakmak isteyen olursa bilgi vereyim dedim 🎈🐣 https://imgyukle.com/i/rGyFKG https://imgyukle.com/i/rGytHf https://imgyukle.com/i/rGyloI
Btyas34 Gizemito haber verdiğiniz için teşekkür ederim 🥰hastane çıkışını kaç aydır bekliyordum tükenmeden yarı fiyatına aldım 🤗🤗
Esraorhan Gizemito bende bütün çıtçıtlılarını ve ayaklı pantalaınlarını ve bi kaç tane tulumunu polo dan aldım, ara ara indirimleri takip ettim, gerçekten kumaşı dokusu harika, penyesi ipek gibi, tek sıkıntısı çok çeşidi yok
Nazlii_ Gizemito sizin sayeniz de bende aldım teşekkür ederim 😊🌸 indirimleri duyurma kampanyasına yazdım umarım başka arkadaşlarda faydalanır 😊
Cansudrr Bende bütün yenidoğan ve 0-3 aylık ihtiyaçlarını ordan aldım sayenizde az önce çok teşekkür ediyorum 🐣
Pankek Gizemito Postu geç gördüm. Bedenler bitmiş maalesef. Ama aldım bir şeyler seneye giysin diye. Teşekkürler 😊
Skarakas Aldiginiz urunler ne kadar sure icinde geldi? Sizin paylasiminizdan sonra bende aldim kaliteli ve uygun urunler ama siparisim hala hazirlaniyor 🤔😅
Rabiakk Skarakas bayramdan sınra kargoya verilir 😊ben de almıştım 2 haftaya yakın sürede geldi ama çok kaliteli ürünleri sadece kargına gel veriliyor malesef
Gizemito Skarakas Ya tam hatırlamıyorum ama 1 hafta falan olabilir tabi bayramda var şu an ama beklediğinize değecek ☺️
Skarakas Rabiakk kaliteli gorunuyor bende merak ediyorum nasil diye o yuzden gelsin istiyorum hemencecik 😅😅
Rabiakk Skarakas gerçekten güzel 😁ben de aldım 2.ye bekliyorum bakalım bayram sonrası verilir inşallah kargoya
Skarakas Rabiakk 😍😍 e bebekten falan birsey alinmaz o zaman ya kalitesi hakkinda herkes cok iyi seyler yaziyor us polo icin
Rabiakk Skarakas panço hm Polo hepsi o kadar güzel ki e bebekten de aldım ama iade ettim bunların yanında çok kalitesiz geldi e bebek ürünleri gerçekten güzel değil kaliteli bu marka ürünlerini almak varken hele e bebek de kimmiş 😂😂😂😂