Esragng Herkese selamlar, 18 haftalık hamileyim. Bugun üçlü tarama testi sonucunu öğrenmek için doktorumu aradım, bır hormonun yüksek çıkmış renkli ultrasona girmen gerekiyor dedı. Neyle ilgidir bilgisi olan var mı?